Darmowy CRM bez ograniczeń na liczbę użytkowników

Darmowy CRM

Nie za każdy system CRM trzeba płacić. Bitrix24 to bogato wyposażony darmowy system CRM, który funkcjonuje w dwóch wersjach – w chmurze i w wersji lokalnej (można ją zainstalować na własnym serwerze). Z Bitrix24 może korzystać nieograniczona liczba użytkowników, co może być bardzo przydatne w dobie pandemii, jak i w okresie późniejszym. W tym planie taryfowym pojemność chmury to 5 GB, ale poza tym nie istnieją inne limity. Użytkownicy systemu mogą korzystać z nieograniczonej liczby elementów systemu CRM, narzędzi e-mail marketingu i różnych funkcji do zarządzania zasobami ludzkimi. Bitrix24 jako jedyna firma na rynku dostarcza darmowy, wyposażony w centrum kontaktowe CRM, dzięki czemu od razu po rejestracji można wykonywać i odbierać połączenia telefoniczne bezpośrednio w systemie.

Brak ograniczeń w darmowym pakiecie

W ramach darmowego pakietu Bitrix24 zapewnia użytkownikom nieograniczoną liczbę profili klienta, leadów, dealów, kontaktów i firm. Nielimitowana jest również liczba ofert, zamówień, faktur, produktów, połączeń przychodzących i wychodzących. Użytkownicy mogą bez ograniczeń konwertować leady do kontaktów, dealów, firm, a deale do ofert lub faktur. Darmowe oprogramowanie umożliwia ponadto import danych z pliku csv, import kontaktów z vCard, Gmail, Outlook, Yahoo! lub maili, eksport kontaktów do CSV, Excel, Outlook oraz migrację z innych CRM. Użytkownicy mogą tworzyć dowolną liczbę raportów, projektów i grup roboczych, zarówno publicznych, jak i prywatnych.

CRM Bitrix24 – jeden system, wiele korzyści

W CRM Bitrix24 można za darmo stworzyć bazę kontaktów, gromadzić dokumenty dotyczące klientów i śledzić na bieżąco historię współpracy. System Bitrix24 pozwala na pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych, poprawę długoletnich relacji z klientami i ich lepszą obsługę. W systemie CRM stworzonym przez Bitrix24 znajdują się aplikacje, dzięki którym można tworzyć raporty, a także importować i eksportować bazy kontaktów. Dodatkowe funkcje pozwalają przeprowadzać analizy rynku i dokonywać ewidencji klientów pod kątem wybranych kryteriów, np. według branży lub długości współpracy. Za pomocą wbudowanych narzędzi nowe kontakty i leady można podzielić pomiędzy menadżerów sprzedaży a planowane kampanie marketingowe. Dodatkowo wiadomości są automatycznie wysyłane do kontaktów z bazy – mogą to być informacje o nowych produktach w ofercie lub promocjach, czy też przypomnienie o wpłacie.

Bezpłatne zarządzanie relacjami z klientami

CRM Bitrix24 umożliwia bezpłatne zarządzanie relacjami z klientami, budowanie i zwiększanie ich lojalności. Darmowa platforma pozwala organizować i kontrolować interakcje z klientami (zarówno z potencjalnymi, jak i aktualnymi), a także partnerami lub agentami. W bazie danych kontaktowych można zapisywać różne informacje na temat klientów, a system pozwala zarządzać interakcjami i historią kontaktów. Wszystkie nowe zdarzenia, które związane są z kontaktem lub firmą (np. połączenia telefoniczne, wiadomości czy spotkania), można łatwo zarejestrować. Kolejne interakcje mogą być planowane razem z zintegrowanymi zadaniami.

Bitrix24 – lider rynku

Bitrix24 to wiodący na świecie program do zarządzania firmą, który zawiera ponad 35 narzędzi do prowadzenia i automatyzacji biznesu, w tym niezwykle funkcjonalny CRM. Już ponad 6 milionów firm na świecie z powodzeniem używa tego systemu. CRM oferowany przez Bitrix24 ma otwarty kod źródłowy i API; może być używany w wersji chmurowej lub lokalnej). System wyposażony jest we wszystkie narzędzia potrzebne do zarządzania relacjami z klientami (m.in. kontakty, potencjalni klienci, zamówienia, oferty, faktury, raporty sprzedaży i pracy pracowników). Oprócz tego CRM typu open source ułatwia zarządzanie projektami i współpracę za pomocą grup roboczych, czatów, wideokonferencji, kalendarzy, śledzenia czasu pracy i wielu innych funkcjonalności. A to wszystko za darmo.