Integracja Subiekt GT I NEXO PRO z Bitrix24
Bitrix24 posiada wbudowane moduły obsługi zamówień, wystawiania faktur, produktów CRM z podziałem na sekcie. W Bitrix możesz mieć wiele magazynów i tysiące produktów sprzedawane dowolnymi kanałami online od chat przez sms lub po prostu sklep online, ale bez połączenia z twoim głównym systemem rozliczeniowo – księgowym Subiekt twoja firma nie będzie działała sprawnie.
Dziś możesz się przyczynić, aby Twój biznes działał w sposób automatyczny dzięki integracji Subiekt GT | NEXO PRO z Bitrix24! Koszt przygotowania takiej integracji to szacunkowo 20 000 zł netto, być może dla pojedynczej firmy jest to zbyt duży koszt, ale już rozkładając go na kilka firm zainteresowanych, które będę partycypowały w pisaniu specyfikacji i kosztach jest już bardziej osiągalny.
Zainteresowany integracją Subiekt GT | NEXO PRO z Bitrix24 ?
Wypełnij poniższy formularz zainteresowania, a jak zgłosi się do nas wystarczająca liczba firm powiadomimy cię o tym i rozpoczniemy pracę programistyczne.
Opis integracji
Integrator umożliwia pobieranie zamówień i przesyłanie informacji o towarach (w dwóch kierunkach) pomiędzy Bitrix24 a Subiektem.
Integrator umożliwia import zamówień do Subiekta NEXO Pro lub Subiekta GT i zrealizowanie ich jako dowolny dokument sprzedaży (do wyboru: ZK; ZK z rezerwacjami; ZK + FS/PAi; FS/PAi, WZ).
Obsługa programu jest bardzo prosta i sprowadza się do wybrania z listy zamówień które chcemy zaimportować (program automatycznie zaznacza zamówienia które zostały już przetworzone).
Program posiada rozbudowaną konfigurację; umożliwia m. in. nadawanie zamówieniom odpowiedniej kategorii, uzupełnianie pola „Uwagi” wg podanego wzorca, łączenie zamówień pochodzących od tych samych kupujących, obsługa osobnych adresów dostawy i inne.
Główne funkcjonalności programu:
- Import zamówień ze sklepu internetowego do Subiekta (do wyboru: ZK; ZK z rezerwacjami; ZK + FS/PAi; FS/PAi)
- Eksport towarów z Subiekta do Bitrix24
- Import towarów ze sklepu do Subiekta
- Synchronizacja towarów w sklepie na podstawie towarów z Subiekta (opisy, ceny, stany magazynowe, kody kreskowe, waga, zdjęcia)
- Obsługa dowolnej ilości sklepów
- Mapowanie stawek VAT na kraje
- Obsługa walut i podatków
- Aktualizacja statusów zamówień w sklepie (w tym wysyłanie powiadomień mailowych do klientów wraz z fakturami)
- Mechanizm śledzenia zmian w bazie towarowej w Subiekcie – szybka synchronizacja
- Możliwość pracy w tle (jako usługa systemowa)
- I wiele więcej…
W przypadku Subiekta GT konieczne jest posiadanie Sfery GT.
Przykładowe zastosowanie
- Ze sklepu spływają do Subiekta zamówienia, które są pakowane i realizowane przez obsługę sklepu.
- Po realizacji zamówienia zmienia się jego status w sklepie, o czym klient dodatkowo informowany jest stosowną wiadomością e-mail.
- Dodatkowo synchronizowane są stany magazynowe (sklep prowadzi także sprzedaż stacjonarną) jak i ceny (zmieniają się często, ich wysokość zależy od konkretnych dostaw).
To tylko jeden z nieskończonej ilości wariantów pracy naszego integratora.
Wymagania i kompatybilność
- Microsoft Windows 10 lub Windows Server 2012/2016/2019
- Subiekt GT (z licencją na Sferę dla Subiekta GT) lub Subiekt NEXO PRO (tylko wersja PRO) – w wersjach aktualnych na dzień instalacji integratora