System CRM dla małych firm (ang. Customer Relationship Management) ułatwia zarządzanie relacjami zarówno z aktualnymi, jak i potencjalnymi klientami. Wraz z rozwojem organizacji takie narządzenia, jak kalendarz, listy zadań i arkusze kalkulacyjne przestają spełniać swoją dotychczasową rolę. W takiej sytuacji konieczne staje się wdrożenie spójnego systemu, który pomoże zapewnić bardziej wydajne i efektywne nawiązywanie oraz budowanie relacji z aktualnymi i przyszłymi klientami.
Dużo łatwiej wprowadzić CRM do mniejszej firmy niż do dużego przedsiębiorstwa – wdrożenie systemu w małej firmie odbywa się nie tylko szybciej i efektywniej, ale też taniej. Jeśli szukasz najlepszego CRM dla małych firm, a Twój budżet jest ograniczony, Bitrix24 jest dokładnie tym, czego potrzebujesz.
Najlepsze oprogramowanie CRM
Bitrix24 CRM to idealne rozwiązanie dla małych firm i organizacji. Jest to najbardziej popularny pod względem liczby użytkowników system CRM, z którego korzysta ponad 6 milionów firm na całym świecie, a ich liczba stale rośnie. W 2019 r. został uznany za najlepsze oprogramowanie CRM w rankingu TechRadar i jeden z najlepszych systemów CRM w rankingu PC World. Bitrix24 CRM znalazł się również wśród siedmiu topowych narzędzi webowych zwiększających produktywność w rankingu Forbesa i wśród dziesięciu topowych systemów CRM w chmurze dla małych i średnich przedsiębiorstw (SellWise). Oprócz tego zajął drugie miejsce w rankingu mobilnych CRM dla Androida pod względem liczby użytkowników (Google Play).
Doskonały CRM dla małych firm
System oferuje wszystkie klasyczne funkcje CRM do sprzedaży i zarządzania relacjami z klientami, których potrzebują małe i średnie przedsiębiorstwa. Zalicza się do nich przede wszystkim pozyskiwanie leadów, lejek sprzedaży, generowanie ofert i faktur, a także raporty i analizy sprzedaży. Oprócz tego system pozwala na efektywne zarządzanie pipeline’em i prowadzenie profesjonalnej obsługi klientów. Zapewnia wsparcie dla powtarzającej się sprzedaży i automatyzacji procesów sprzedażowych, udostępnia narzędzia komunikacyjne niezbędne do budowania relacji (np. pocztę e-mail) oraz ułatwia zarządzanie zadaniami i projektami. Umożliwia także automatyzację marketingu, co ma bezpośredni wpływ na poszerzenie bazy klientów, usprawnienie kampanii reklamowych i znaczne zwiększenie sprzedaży.
Funkcjonalność i wszechstronność CRM
Bitrix24 CRM dostępny jest w chmurze i on-premise, zarówno w aplikacji desktopowej, jak i na urządzeniach mobilnych, dzięki czemu można zarządzać kontaktami z klientami z dowolnego miejsca i urządzenia. Oprogramowanie jest darmowe dla zespołów liczących mniej niż 12 użytkowników. 5 GB miejsca pozwala na bezpłatne przechowywanie online nieograniczonej liczby dokumentów, folderów i plików. Bitrix24 CRM oferuje wiele narzędzi do współpracy z klientami, takie jak: czaty na żywo, wideokonferencje, tablica Kanban, wykresy Gantta czy kalendarz. Ponadto Bitrix24 zawiera szereg funkcji, które nie są dostępne w innych systemach CRM przeznaczonych dla małych firm.
Zarejestruj za darmo Bitrix24
Jeśli jesteś zainteresowany lokalną wersją Bitrix24 z API, CMS i otwartym kodem źródłowym, który możesz łatwo dostosować i zintegrować z innymi narzędziami, odwiedź stronę Bitrix24 na własnym serwerze.