Intranet i jego funkcje
- funkcja informacyjna: wszystkie informacje o firmie i dokumenty znajdują się w jednym miejscu, a dostęp do nich jest bardzo szybki i łatwy;
- funkcja komunikacyjna: wewnętrzny system komunikacji wewnętrznej (np. czaty, grupy czy fora) jest bardzo wygodny i rozbudowany, a wymiana plików, opinii lub dokumentacji przebiega w szybkim tempie;
- funkcja organizacyjna: moduły do spraw kadrowych, finansowo-księgowych lub administracyjno-organizacyjnych wpływają na optymalizację pracy w całej firmie;
- funkcja biznesowa: intranet usprawnia codzienną pracę, ponieważ dane dotyczące klientów, historia współpracy z nimi czy harmonogramy dostępne są w jednym miejscu; oprócz tego aplikacja intranetowa zapewnia możliwość automatycznego generowania statystyk i raportów.
Zalety intranetu
Bitrix24 – nowoczesny i niezawodny intranet
Możliwości intranetu Bitrix24
Intranet Bitrix22 pozwala zapraszać do portalu pracowników z różnych działów, udostępniać im informacje i materiały oraz kontaktować się z nimi bez ograniczeń. Ponadto umożliwia łączenie ze sobą rozbudowanych narzędzi do zarządzania nawet najbardziej złożonymi zadaniami, projektami i dokumentami (liczba projektów lub podzadań może być nieograniczona). Korzystając z intranetu Bitrix24, można także prowadzić kalendarze osobiste i grupowe, co bardzo ułatwia współpracę. Pracownicy pracują nad zadaniami i projektami, kontaktując się ze sobą bezpośrednio za pomocą czatów na żywo, połączeń głosowych, wideo lub tablicy aktywności. Dzięki intranetowi Bitrix2 praca (również praca zdalna) przebiega szybko i sprawnie.
Jeśli jesteś zainteresowany lokalną wersją Bitrix24 z API, CMS i otwartym kodem źródłowym, który możesz łatwo dostosować i zintegrować z innymi narzędziami, odwiedź stronę Bitrix24.