Darmowy komunikator dla firm

Darmowy komunikator dla firm

Czas to pieniądz, dlatego też w obecnych czasach szybkość komunikacji jest bardzo ważna. To ona buduje przewagę konkurencyjną, pozwala pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż. Nie ma nic szybszego i lepszego niż komunikacja w czasie rzeczywistym, którą umożliwia Bitrix24. Firma oferuje szereg narzędzi służących do komunikowania się, takich jak: komunikator tekstowy, czat grupowy, połączenia telefoniczne, wideo, wideokonferencje lub wysyłanie wiadomości za pomocą urządzeń mobilnych. Nie trzeba integrować żadnego z tych narzędzi, ponieważ każde z nich nie dość, że jest wbudowane w konto Bitrix24, to jest jeszcze całkowicie bezpłatne w użytkowaniu.

Centrum kontaktów z klientami

Idea uniwersalnego centrum kontaktowego w Bitrix24 oparta jest na prostocie. Nie ma znaczenia rodzaj kanałów komunikacji używanych przez klientów. Może to być poczta elektroniczna, telefon, czat na żywo, serwis społecznościowy, komunikator lub formularz internetowy. Bitrix24 obsługuje wszystkie kanały komunikacji i zapisuje całą historię interakcji klientów w jednym miejscu.

Wewnętrzny komunikator

Wewnętrzny komunikator to jedno z wiodących narzędzi Bitrix24. Pozwala użytkownikom konta na komunikowanie się ze współpracownikami i otrzymywanie informacji o nowych wydarzeniach bezpośrednio w oknie przeglądarki. Może być używany na koncie w przeglądarce internetowej, aplikacji mobilnej lub desktopowej. Pokazuje nie tylko powiadomienia z intranetu, ale też te od innych użytkowników. Oprogramowanie zachowuje każdą wiadomość i indeksuje ją przez wyszukiwarki. Za pomocą interfejsu można wyszukiwać kontakty (wyświetlane są te najczęściej wykorzystywane). W oknie komunikatora widoczne są zawsze najnowsze wiadomości, jak też statusy poszczególnych osób, które mogą być dowolnie zmieniane przez właściciela konta (np. zajęty lub dostępny). Ustawienie statusu „zajęty” sprawia, że wiadomości nie pojawiają się w formie wyskakującego okienka, a wskaźnik wiadomości pokazuje liczbę tych, które nie zostały odczytane.

Czat grupowy

Wiele firm do rozwiązywania codziennych spraw używa czatu grupowego, co jest bardzo szybkim i wygodnym rozwiązaniem nie tylko w komunikacji, ale także w zarządzaniu zadaniami i projektami. Ponieważ ważne decyzje mogą gubić się w setkach wiadomości, w Bitrix24 każdą wiadomość można przekształcić w zadanie lub podzadanie. Uczestnicy rozmowy na czacie mogą być użytkownikami zarówno intranetu (użytkownicy wewnętrzni), jak i ekstranetu (użytkownicy zewnętrzni). Wątek dyskusji można nazwać i zapisać w historii rozmów każdego z użytkowników. Wygodna wersja mobilna pozwala być w stałym kontakcie ze współpracownikami, dzięki czemu nawet podczas pracy zdalnej możliwe jest monitorowanie zadań lub projektów.

Aplikacja na urządzenia mobilne

Aplikacja mobilna do konta Bitrix24 zapewnia darmowy dostęp do informacji przesyłanych za pośrednictwem intranetowego portalu społecznościowego (wiadomości docierają nawet wówczas, gdy aplikacja jest zamknięta). Dzięki niej można prowadzić i nadzorować projekty oraz pracować w module CRM o każdej porze, z każdego miejsca na świecie. Aplikacja na telefon i tablet pomaga wspierać czat Bitrix24, umożliwia również przeglądanie szczegółowej bazy kontaktów, odczytywanie wiadomości ze swojej tablicy i zarządzanie plikami. Oprócz tego możliwe jest planowanie spotkań, monitorowanie zadań, dodawanie komentarzy i „polubień” do plików lub dyskusji.

Aplikacja w wersji desktopowej

Aplikacja Bitrix24 działa również na komputerze. Dzięki niej można rozmawiać ze współpracownikami, nie używając w tym celu przeglądarki internetowej. Program obejmuje komunikator wraz z bazą kontaktową i wyświetlaniem statusów użytkowników, grupowy czat i synchronizację plików z kontem użytkownika. Aplikacja desktopowa pozwala na wykonywanie rozmów telefonicznych bezpośrednio poprzez konto Bitrix24 i prowadzenie wideokonferencji z czterema osobami jednocześnie.