W ostatnich latach wdrażanie systemów pracy zdalnej cieszy się coraz większą popularnością, a w niektórych firmach jest to główny sposób świadczenia pracy. Przedsiębiorstwa, które chcą pracować w systemie zdalnym, często stają przed wyzwaniem, jak zorganizować i zrestrukturyzować swoje wewnętrzne procesy, aby stworzyć skuteczny system home office. Posiadanie odpowiednich narzędzi pozwola zorganizować efektywny system pracy zdalnej i zarządzać poszczególnymi projektami, zapewniając zarówno swobodną komunikację w firmie, jak i ewaluację efektywności pracowników.
Platforma do zarządzania firmą Bitrix24 ułatwia prowadzenie biznesu i codzienną pracę – dzięki niej można zwiększyć sprzedaż, pozyskiwać klientów w łatwy i szybki sposób, a także prowadzić kampanie reklamowe i mailingowe (e-mail marketing). Nowoczesny i niezwykle wydajny CRM oferuje wiele przydatnych narzędzi do prowadzenia własnego biznesu i obsługi klientów, a także narzędzi sprzedażowych, m.in. takich jak: mobilny CRM, contact center (telemarketing), oferty i faktury, automatyzacja przepływu pracy. Korzysta z nich już ponad 8 000 000 firm na całym świecie.
Nie za każdy system CRM trzeba płacić. Bitrix24 to bogato wyposażony darmowy system CRM, który funkcjonuje w dwóch wersjach – w chmurze i w wersji lokalnej (można ją zainstalować na własnym serwerze). Z Bitrix24 może korzystać nieograniczona liczba użytkowników, co może być bardzo przydatne w dobie pandemii, jak i w okresie późniejszym. W tym planie taryfowym pojemność chmury to 5 GB, ale poza tym nie istnieją inne limity. Użytkownicy systemu mogą korzystać z nieograniczonej liczby elementów systemu CRM, narzędzi e-mail marketingu i różnych funkcji do zarządzania zasobami ludzkimi. Bitrix24 jako jedyna firma na rynku dostarcza darmowy, wyposażony w centrum kontaktowe CRM, dzięki czemu od razu po rejestracji można wykonywać i odbierać połączenia telefoniczne bezpośrednio w systemie.