Intranet to obecnie jedno z podstawowych narzędzi w każdej firmie. Wdrożenie intranetu, czyli odpowiednio skonfigurowanej aplikacji intranetowej, stanowi niezwykle ważny krok w rozwoju organizacji. Intranet Bitrix24 ułatwia codzienną pracę, poprawia komunikację, usprawnia i skraca procesy, dostarcza wiedzy potrzebnej do wykonywania obowiązków, łącząc rozbudowane narzędzia do zarządzania zadaniami, projektami i dokumentami, z narzędziami do bezpośredniej komunikacji ze współpracownikami (czaty na żywo, tablice aktywności, połączenia głosowe oraz wideo). Aby intranet był skuteczny, musi być w pełni dostosowany do potrzeb organizacji, w której ma zostać wdrożony.
Zarządzanie leadami klientów bez odpowiednich narzędzi nie jest łatwe – to złożony proces, zwłaszcza gdy jest ich dużo. A co jeśli dałoby się automatycznie porządkować potencjalnych klientów, dokonywać ich kwalifikacji narzędziem z elastyczny dostępem do CRMu, skonfigurowanym z newsletterami i mieć to wszystko w jednym miejscu z zarządzanymi projektami i dokumentami? Takie rozwiązanie jest możliwe.
System CRM dla małych firm (ang. Customer Relationship Management) ułatwia zarządzanie relacjami zarówno z aktualnymi, jak i potencjalnymi klientami. Wraz z rozwojem organizacji takie narządzenia, jak kalendarz, listy zadań i arkusze kalkulacyjne przestają spełniać swoją dotychczasową rolę. W takiej sytuacji konieczne staje się wdrożenie spójnego systemu, który pomoże zapewnić bardziej wydajne i efektywne nawiązywanie oraz budowanie relacji z aktualnymi i przyszłymi klientami.